torsdag 19 december 2013

Under...

Under täcket ligger jag nu....hade ingen anledning att sitta uppe ,jag ska göra ett försök att somna men det blir väl som vanligt att jag vrider och vänder på mig flera timmar.
Nåja .....i morgon är det fredag och då blir det att åka in till stan för att hämta glasögonen för nu är dem klara :)...... Tänk om jag inte är nöjd med dem ....lite spännande är det ju , jag kan ju ha köpt grisen i säcken .....efter det så är det  jobb mellan kl 12-16.
Oscar far till Roger efter skolan så då blir jag åter ensam........
Önskar fortfarande att jag slapp vara ensam , det är riktigt jobbigt att alltid vara ensam.....:(....
Nåja jag hoppas och drömmer om en ljus framtid....
TACK för din kommentar vännen min:)...... Så kul att se dig ute på byn jag stod ju ganska nära men tror inte att du såg mig förrän efter en stund ,oturligt nog kunde vi inte surra :(....
Tråkigt att ingen av oss fick vinna :(....ja skriv fler kommentarer de gör mig glad :). Hoppas du börjar må bättre . Min mage mår inte sådär jättebra ikväll. Men ska göra ett försök att sova snart. kram kram
Sov sött :)

Inga kommentarer: