fredag 20 december 2013

En hektisk dag

En hektisk dag ....nu är jag hemma och slappar en stund...puh....
Strax efter 08.00 drog vi till stan för att hämta glasögon.....
Innan vi lämnade stan käkade vi frulle. En laxmacka och färskpressad apelsinjuice , sprang på nån affär sen var det bara att åka hem till byn för att jobba......
Full fart hela dagen har gjort mig mer knäckt än vanligt. Men jag hoppas nåt kul händer ikväll. Oscar har farit till Roger så nu är jag åter ensam:(.....
Jaja jag biter ihop och kämpar lite till.....
Oscar har hämtat min nya telefon , behöver hjälp med att få i gång den. Mycket folk och jag ska återkomma i morgonbitti för att få igång den. Innan jag far dit måste jag säkerhetskopiera i-cloud.....
Nåja min gamla iphone funkar nog ett dygn till kan jag tro :)......nu ska jag dricka kaffe och slappa lite....

Inga kommentarer: