måndag 23 december 2013

Dan före dopparedan

Ja nu så är det dan före doppardan. Jag har jobbat mina timmar och sen gick jag hem. Ställde mig i duschen ,stod där länge sen klädde jag på mig , kokade en kopp kaffe och placerade mig i soffan. Knäckt efter dagens jobb i butiken , fullt ös hela dagen:).
Det blev en stunds vila sen ringde telefon , jag fick främmande av bästa vännen , tack för titten titta förbi snart igen då du har tid att dricka kaffe och surra lite mer:).....
Åter ensam , tråkigt ....
När klockan var vid 17.30 drog jag i väg ut en sväng , tack för ditt sällskap vännen:).....
Hann oxå in på jobbet innan stängning och hämtade julklappar som jag fått :) , jag har nog varit lite snäll i år i alla fall.:)..... Paketen öppnar jag i morgon.
Kom hem strax efter klockan 19. Ensam sitter jag här , tråkigt och ledsamt att tillbringa uppesittarkvällen helt ensam och spela Bingolotto.
Känns inte alls nå kul att det är jul eftersom jag kommer nog att vara ensam det mesta av julhelgen. Det känns mest bara jobbigt att det är jul.Pojkarna kommer  hit i morgon är det då sagt ,vilken tid har jag ingen aning om..... Å vad jag önskar att nåt roligt kunde hända som gör min julhelg bäst.
Nåja jag biter väl  ihop och kämpar lite till......hej hej

Inga kommentarer: