tisdag 17 december 2013

Full fart

Sov asdåligt som vanligt lyckades ta mig ur sängen ganska precis kl 07.00  fixade till mig , väckte Oscar och sen drack jag mitt morgonkaffe.
Satt och filosoferade då bästa vännen ringde , kul att du hörde av dig . :)....hör av dig när helst du vill. Sen blev klockan dags att gå iväg på jobbet.
Full fart hela dagen .... Ingen rast ingen ro. Timmarna rusade iväg och när klockan var strax efter kl 14 så knatade jag hem.... Det jobb jag inte hann med idag får jag göra på torsdag .....
Väl hemma så ställde jag mig i duschen en stund , har en hemsk värk och känner mig helt knäckt.... Skönt att ha en LEDIG DAG  i morgon , hoppas nåt kul händer känns som att jag skulle behöva få göra nåt kul nu...:).
Oscar kom hem efter skolan och käkade och efter en stund drog han iväg ut och jag har legat i soffan och slappat ( slumrade några minuter) , men ändå känner jag mig trött. Nåja jag kan fort bli pigg om det händer nåt kul :)....
Dags att sluta surra och dricka lite mer kaffe

Inga kommentarer: