torsdag 19 december 2013

Jobb och annat

Ja så har den här dagen övergått till kväll och här sitter jag ensam ,väntar att Oscar ska komma hem. Han har inte varit hem nåt sen i morse......
Jaja jag vet var han är och vad han pysslar med.
Jobbat mina timmar och klockan har rusat iväg :) ,kul att ha fullt upp. :)....
Vid kl 14 gick jag hem och ner till tvättstugan , skönt att ha gjort bort att tvätta kläder för ett par dagar framåt.
Medan jag väntade på att hänga tvätten så lagade jag mat. Potatismos och fläskkorv. Inte kul att laga mat då ingen vill äta :(..... Men jag åt lite själv i alla fall.
En stunds vila sen fick jag främmande några minuter :) , kul att du tittade förbi hoppas du har tid att stanna lite längre nästa gång du tittar förbi bästa vännen min :).
Ikväll har jag varit ut på byn det har varit extra kvällsöppet i affärerna. Tråkigt nog var det inte så mycket folk ute.
Nåja gick med raska steg hem , men det var ingen Oscar hemma här.
Nu sitter jag och bara tråkar hoppas nåt kul händer :).....hej så länge

Inga kommentarer: