söndag 8 december 2013

Tv och mys

Jah så har denna kväll passerat och här ligger jag nu under täcket känner mig trött men inte så trött så att jag somnar alltför fort. Jag brukar ju alltid vrida och vända på mig ett par timmar innan jag somnar.
Nåja det är bara göra ett försök att somna bara alla tankar kunde sluta snurra i huvudet.
Ikväll har jag mest sett tv och haft en mysig stund :) ....
Tack för att du förgyllt min kväll en stund bästa vännen :).... Krya på dig hoppas huvudvärken släpper  och att du får sova gott i natt.....
I morgon är det jobb som vanligt sen på eftermiddagen kl 16.30 har jag och min jobbarkompis tid för  att kolla synen i Piteå. Hoppas hitta fina glasögon för jag vet att jag måste ha nya. synen min har försämrats  mycket , det känner jag.
Nåja nu ska jag inte surra så mycket mer så jag säger sov gott och dröm sött

Inga kommentarer: