torsdag 5 december 2013

Morgon

Är vaken ,uppstigen och klar i alla fall nästintill klar för dagens utmaningar ....ska bara dricka lite kaffe .
Värk nå hemskt......
Tack för din kommentar vännen min. :) När värken är outhärdlig , jobbig då har jag inte så mycket att välja på än att vara hemma . All värk  jag går omkring med gör  mig orkeslös ,har inte så mycket krafter ,då stänger jag  in mig. När jag är ensam då grubblar jag mycket. Det är inte lätt att sluta grubbla när tankarna snurrar runt runt.....
Jag uppskattar verkligen att det finns nån som bryr sig och hör av sig det får mig att må lite bättre.
Jag drömmer , och hoppas på att  mitt liv ska förändras och bli bättre och jag vet vad som skulle få mig att må bättre :)......åååå jag väntar och längtar.....
Idag jobb som vanligt  och kl 14 ett besök hos frissan:).......nu ska jag dricka lite mer kaffe

Inga kommentarer: