söndag 1 december 2013

jobb och en del svammel

en kulig dag. träffat bästa vännen och vi hade tid att surra ett tag ,det gillas =).....
sen iväg på jobbet arbetstid 15-18 ,men var där en stund innan för jag hade inget bättre för mig=)....
gick hem efter jobbet ,spelade bingolotto en stund ,sen tröttnade jag och for ut i stället.
nån timme senare var jag åter hemma och kort därefter fick jag främmande =) ,av några pojkar.
Anton ,Oscar och dem hade med sig en kompis ,det blev surr en stund sen hakade jag på ut på byn för att ragga och sladda. =) ,och jag LOVAR det blev myyycket sladdar och några raggar . =)....ett tag senare åter hemma framför tvn ,tråkigt. nu nerbäddad ,tråkigt .....
i morgon ledig dag inte alls tråkigt ,känns bra efter att ha jobbat hela helgen.....
nu läsa min bok en stund och hoppas sömnen ska infinna sig så att jag får sova nån stund i natt.....
sovit asdåligt varje natt hur länge som helst ,skulle behöva sova ett par dagar i streck för att vara riktigt utvilad......nåja här ska inte klagas för det blir inte bättre för det....nej nej jag gör som jag brukar biter i hop och kämpar ett tag till.....sov sött

Inga kommentarer: