fredag 6 december 2013

Denna dag

Denna dag började med att jag klev upp gjorde mig klar och for på jobbet. Efter jobbet knatade jag hem ,ställde mig i duschen och sen blev det en stunds vila.
Har svamlat och grejat hela eftermiddagen /kvällen. Varit bort en sväng sen hem och kort därefter fick jag lite främmande av Anton och några av hans kompisar en stund.
Har alltså svamlat och sett tv ....
Telefonen ringde för ett tag sen och jag for iväg ut en sväng ,blir alltid på bättre humör av lite surr med bästa vännen:)... Ledsen är jag då jag inte kan följa med och fiska i morgon....måste jobba 10-15 men sen har jag  helg , ledig hela söndag.
Funderar på att snart bädda ner mig och försöka sova ,jag undrar hur det ska gå att somna med den här hemska värken i kroppen.... Nåja sånt är livet med ständig värk ..... Sov så gott

Inga kommentarer: