tisdag 27 november 2012

tillbaka

nu är jag tillbaka med ett inlägg. jag knatade iväg o jobbade mina timmar sen knatade jag hem igen. pratade i telefonen med en god vän ett bra tag sen ställde jag mig vid spisen för att kasta ihop middag. anton hade meddelat att han skulle komma hem och då ville han käka.
dagens middag: mjölkstuvade makaroner o köttbullar i krämig sås. anton kom hem , pratade en stund sen for han igen.
hörde av min  syster och det blev bestämt att vi skulle träffas o "färda" mammas lägenhet i kväll.
så nu är det gjort ,känns bra nu är det en sak mindre att uträtta när det gäller boupptäckningen.
när det var gjort så gick jag hem väl hemma så vände jag i dörren för att gå ut en långprommis. jag passade på att gå förbi o köpa en ljuslykta tog en sväng förbi lilla mors grav och därefter promenerade jag vidare innan jag till slut gick hem.
när jag kom hem hade roger kommit hem. dem ska åka till piteå i morgon igen.
resten av kvällen har jag bara hållit mig inomhus plockat ,diskat o sen slöat framför tvn o datorn.
jag funderar på att snart krypa ner under täcket och känner mig trött efter en hel dag utan vilopaus.
sov så gott o dröm sött

Inga kommentarer: