fredag 30 november 2012

fredagkvällen

när jag slutade jobba kl 14 så gick jag o min lillasyster hem till mig för att hjälpas åt att fylla i papper för boupptäckningen och en timme senare var vi klar med det. jag har mest bara tillbringat eftermiddag o kvällen hemma. anton var hem en sväng o käkade. oscar har varit borta några  timmar och kom hem vid kl 20. roger kommer att sova med hans lillebror i föräldrahemmet för att åka in i morgon till piteå igen.
jag själv har  lyssnat på musik , pysslat o donat hemma , en tråkkväll där det inte hänt nåt kul alls =(....
när oscar kom hem gick vi ut en sväng för att handla några saker och sen hem igen för att slöa och se tv. här är det lugnt o tyst oscar är inne på sitt rum och sitter med ipaden och jag sitter här framför tvn med datorn i knät. tror jag ska bädda ner mig och förhoppningsvis får jag sova bättre än föregående natt.
säger sov så gott dröm sött

Inga kommentarer: