måndag 26 november 2012

dagen

nu är det kväll och jag ska när som helst bädda ner mig ,varför sitta här o glo ?....
en skön stund innan jag gjorde mig i ordning för jobbet. var i god tid på jobbet (som valigt)  =).... kl 18 stängde vi butiken och kort därefter gick jag hem. trött efter mina timmar kändes det inte helt fel att luta sig tillbaka en aning i soffan med en kopp kaffe o en limpskiva.
hmm.... var tvungen att hä mig ut för att handla lite , jag slapp bära hem varorna för idag hade jag tur att få skjuts av roger innan han for i väg.
oscar kom hem från bowlingen strax före 21 ,det är bara han o jag hemma. roger har åkt upp till föräldrahemmet för att sova där med sin lillebror ,dem kommer att åka till piteå i morgon  för att vara med sin sjuka mor , som blivit sämre.
nåja här är det lugnt o tyst vi sitter i varsin soffa oscar med min ipad och jag med min dator.
i morgon är en ny arbetsdag och jag jobbar då kl 10-14.
TACK  för din kommentar anonym ,blir alltid lika glad att höra av dig kram till dig ....
lämna fler kommentarer =) ......
dricka lite loka sen göra sig klar o bädda ner mig. sov så gott /kram

Inga kommentarer: