torsdag 29 november 2012

kväll o prommis

tog en prommis ner för att se oscar bowla en stund sen gick jag en sväng innan jag gick hem. nu har jag varit hemma en stund och bara slöat. här är det lugnt o tyst roger är upp till garaget och oscar har precis  kommit hem. är sååå rastlös undrar om jag ska trotsa kylan och ta en till kvällsprommis eller ska jag fortsätta och slöa tills jag bäddar ner mig. måste fundera lite.....
i morgon fredag då jobbar jag 10-14 ,roger åker till piteå nångång under dagen och oscar ska till skolan.
jag är ledig på lördag och vet inte riktigt vad jag ska hitta på då förrutom allt som måste göras ?....ja jag får ta en dag i taget och se vad dagen har att erbjuda.......
bara en vecka kvar tills vi landar i stockholm för att ta oss vidare till pappa som bor i åkersstyckebruk. oscar har nedräkning nu inför resan......
nää vet ni vad nu ska jag sluta surra ....sov så gott o dröm sött

Inga kommentarer: