söndag 25 november 2012

julskyltning och jobb

jaha...ja då sitter jag här med datorn i knät igen. söndag och idag har vi haft julskyltning på byn och det har betytt ett par timmars jobb i butiken för min del. å hujja vad mycket folk ute på byn och i butiken KUL. inget kuligt väder ,tänka sig att det är 25 november och ingen snö. julstämningen har verkligen inte infunnit sig ännu trots att jag har plockat fram julen.
kom hem strax efter kl 18 knäckt och värk så det blev en het dusch o vila framför tvn och bingolotto. för att bli lite piggare tog jag sen en långprommis.
just hemkommen så sitter jag nu här en aning piggare. funderar på att snart inte alltför länge så ska jag bädda ner mig.
imorgon måndag är det arbetsdag igen då jobbar jag på eftermiddagen 14-18 , så jag får ett par timmar hemma för att göra det jag själv vill göra innan jag går till jobbet.
det var några rader från mig nu ska jag dricka en kopp kaffe....hej hej

Inga kommentarer: