torsdag 29 november 2012

eftermiddag , lite av varje

slutade jobba vid 14 och gick hem för att ställa mig vid spisen för att skala potatis för att göra potatismos till det så gjorde jag ugnsstekt lax i citronsås , gott vill jag lova att det var.
nu sitter jag här vid datorn för att göra ett inlägg och tacka för kommentaren av dig anonym =).... nångång ibland kan jag va en slöfock men inte ofta. =)....oftast håller jag igång tills  jag är så trött att jag inte orkar mer och då sover jag....ja jag hade det mycket bra i soffan ,väldigt behagligt. =). alltid kul att höra av dig lämna gärna fler kommentarer.
efter att jag lagat middag så tog jag en dusch diskade undan ,käkade och nu som sagt sitter jag här och funderar på vad jag mer ska göra denna torsdag...hmm....vika och hänga tvätt på ett tag men sen då?....tror jag ska vila lite en micropaus tar jag nog....=)....
hej så länge

Inga kommentarer: