tisdag 6 augusti 2019

Tisdag

Tisdag ....
Klev upp vid 06.30 tvättade håret och grejade , drack morgonkaffe...
Surr i telefonen , våra maratonsamtal gillar jag verkligen vännen...
Vid 09.30 hämtade Matildas mamma mig och vi drog iväg , två brudar påväg mot storheden
Det blev en ny jacka 
En söt liten kudde

En ny mjuk och så snygg pläd

Första affären vi gick in på vår Biltema...
Så kul att du mötte upp oss och jag fick se dig vännen...
Efter Biltema så var vi in på jula , dollarstore , rusta , Jysk,  Willys och slutligen på ö & b....
Vid kl 13.40 styrde vi bilen hem till byn....
Trött men nöjd efter en dag med shopping....
Surr i telefonen och sen for jag ut en sväng....
En stund senare åter hemma tog en dusch och sen blev det en mycket skön och behaglig stund innan jag for och rantade med bästa sällskapet...
Ett tag senare åter hemma ...grejat lite och sen...
Ätit varma mackor och druckit kaffe ...
Nu slappar jag i soffan och ser på tv....
Kan bli en tidig kväll om inget kul händer....
Det är skönt med semester 🙂
Hej hej

Inga kommentarer: