lördag 10 augusti 2019

Den finaste gåvan

Blev väckt 06.30 av telefon...
Tilda och Anton påväg i ambulans till Sunderbyn , dem hann bara ett par mil innan Alvar kom...en snabb förlossning 1 Tim 41 min från start till klart....
Idag har jag än en gång fått den finaste gåvan man kan få av sina barn...ett barnbarn ...
Farmor igen och jag känner mig ändå ganska ung , fortfarande en ung fräsch farmor 🤣🤣...
I eftermiddag blev jag överraskad och glad när du hörde av dig vännen och det bästa var att jag fick träffa dig en stund ...
Ikväll kom dem hem med Alvar och jag fick mysa , lukta och pussa på lillprinsen...
Åter hemma vid kl 21 i en tyst och tom lägga...
Duschat och nu slappar jag ....
Alvar 3545g 50cm lång föddes 06.41 10/8 I en ambulans i antnäs på busshållplatsen....
Nu ska jag sluta surra se lite tv innan jag bäddar ner mig...
Hej hej




1 kommentar:

Anonym sa...

Du är en mycket snygg och fräsch farmor ;)