lördag 17 augusti 2019

Lördagen



Klockan är snart 21 och här sitter jag ensam medan mörkret sänker sig...
En helt otrolig skön och behaglig morgon det blev,  det hade jag inte väntat mig...
Nåja ledig men jag klev upp 05.15 ( ja jag vet att jag inte är normal 🤣)...
Tvättade kläder och därefter slöade jag och drack morgonkaffe...
Och sen blev jag överraskad som sagt en skön behaglig morgon ....
Förmiddag var jag ut en sväng sen hem och strax efter klockan 13 iväg på bilbingo...
Ingen vinst tråkigt nog men det är spännande man kan ju ha tur och vinna...
Kom hem strax efter kl 19 och sen cyklade jag upp på byn handlade några saker och sen hem...
Åter hemma kl 20 grejat lite och nu är jag bara slö men hoppas nåt kul händer så jag får tiden att gå....
I morgon är jag ledig och det känns inte helt fel....
Hej hej

Inga kommentarer: