lördag 24 augusti 2019

Överraskad och bra

Blev överraskad och så glad jag blev när du hörde av dig och ville ha mig med och ranta med dig vännen....
Drog iväg och hemma strax före kl 12 tog en dusch och bytte kläder och nån minut före kl 13 knatade jag iväg några minuter senare satt vi i bilen påväg på bilbingo....
Ingen vinst , men det var trevligt ändå....
Hem igen strax före kl 19 , in på toa , bytte kläder och drog iväg och vid kl 22 åter hemma...
Trött men så nöjd , det här varit en bra dag och kväll då jag fått tillbringa den med bästa sällskapet , du vet väl om att du är värdefull och väldigt speciell för mig vännen....
Snart dags att dra täcket över huvudet och försöka sova...
Jobbar i morgon 12-15....
Det blev tyvärr ingen större vinst på kvällens spel....
Nu ska jag sluta surra....
Sov gott

Inga kommentarer: