måndag 5 augusti 2019

Passerat 23

Klockan har passerat 23 och nu är jag här....
Första måndagen i August , en mysig dag tillbringat ett par timmar på dagen och hela kvällen med bästa sällskapet....
Tack bästa finaste du vännen ...😘
Rantat ett par timmar och sen hem duschade , slappade en stund sen iväg på bilbingo ....
Låste upp dörren och klev in i en mörk tyst och tom lägga vid kl 22.40....
Duschat och nu nerbäddad....
Dagen har varit lång då jag klev upp 05.15 men så mysig ...
Tvättade kläder och grejade sen for jag till världens bästa Molly och de andra en stund sen cyklade jag hem , käkade och slappade innan jag for iväg och rantade med bästa sällskap som sagt....
Undra om jag kommer att sova gott i natt,  jag känner mig trött iaf...
Nu läsa min bok en stund innan jag stänger mina två blå och drömmer sött....
Sov gott

Inga kommentarer: