söndag 18 augusti 2019

Söndag

Så megatrött sovit bra i natt vaknade 05.40 sov vaken till och från och klev upp 08.15....
Duschade fixade mig i ordning och drack morgonkaffe....
Strax efter kl 09.30 cyklade jag till världens bästa Molly och hennes föräldrar och syskon...
Lite regn då jag for dit för att berätta att i morgon då ska jag åka flygplan till Stockholm och jobba men är hemma igen sent tisdagkväll , jag blir borta i 41 timmar .....
Vid kl 11.30 cyklade jag hemåt i ösregn , svängde förbi jobbet för att hämta nån sak och kl 12 åter hemma blöt av allt regn....
Nu sitter jag här under filten i soffan  och dricker en kopp kaffe och funderar...
Nu har jag bara en som jag vill säga hej då till innan jag tidigt i morgonbitti flyger iväg och jag hoppas verkligen att jag får träffa dig vännen...
Hej hej


Inga kommentarer: