tisdag 13 augusti 2019

Seg och ....

Seg och trött hela dagen , kan bla bero på mulet tråkigt pissväder...
I alla fall så har jag jobbat mina timmar och sen cyklade jag hem...
Duschade bytte om och la mig i soffan under filten och jag somnade och sov ett tag , vaknade och fortfarande seg och slö....
Hade tänkt cykla till barnen men fastnade i telefonen , surrade nästan 1,5 timme med en kompis som nyss flyttat till Luleå ...
Nåja klockan hann bli för mycket för att jag skulle hinna träffa Molly så jag får fara dit en annan kväll....å vad jag saknar mina skrotungar....
Bara slöar och ser på tv men då jag druckit en kopp te då bäddar jag ner mig och läser min bok...
I morgon är en ny dag med nya utmaningar och då har jag tvättstugan bokad och ska tvätta kläder , alltså upp tidigt i morgonbitti.....
Ute är det mörkt ...
Här är det så tyst och tomt,  tråkigt och ensamt....
I kväll vann jag 130kr på Keno , snart kanske det blir en större vinst...🙂
Hej så länge

Inga kommentarer: