lördag 8 juni 2019

Varmast i...

Soligt och varmt idag men ingen åska....
Såg att vi har haft varmast i Sverige med + 27.9 ...🙂🌞
Jobbat fram till kl 14 sen hem tog en dusch och då ringde telefonen och jag klädde på mig och drog iväg på cykeln till barnen , dem hade främmande , det blev trevligt surr ute i filen och därefter cyklade jag hem ...
Trött och knäckt men inte blev det mycket vila....
Strax före kl 18 var jag på järnvägsstationen för att vinka av vilda och barnen som åker ner till södda sverige....😢 det är ledsamt när dem drar iväg och om några dagar åker anton ner....
Nåja därefter cyklade jag hem , fick främmande en kort stund...
Tack för titten vännen min , hoppas vi träffas snart igen...
Jag är fortfarande förkyld och undrar när jag ska fri från förkylningen....
Bara småvinster på kvällens spel....
Jag vill ju vinna en större vinst....
Nåja jag funderar , det är många tankar som snurrar....
Känner mig ledsen och tom , ensam som vanligt ....Om ändå nåt kul kunde hända....
Dags ett läsa min bok ....Hej hej

Inga kommentarer: