fredag 21 juni 2019

Midsommarafton

Kl 13 jobbat klart och  fick skjuts hem med lite nya blommor ( nu ryms det ingen mer blomma på ballen ) ....
Duschade bytte om och slappade...
Blev glad när du ringde och så kul att få träffa dig en kort stund , tack för skjutsen till ungarna ....
Pysslade om Molly och käkade...
Innan vi satte oss för att käka så började det regna rejält och vi hade precis börjat käka när värsta åsksmällen hördes , den slog ner någonstans i närheten lät det som....
Jag är inte åskrädd så jag brydde mig inte så mycket men de andra blev rädda ....
Nåja strax före kl 19 knatade jag hemåt....
Duschat och nu slappar jag , kroppen värker ....
Här händer ingenting,  bara tyst tomt och tråkigt....
En vinst på Keno ikväll,  5 rätt på en keno6...
Här några bilder från idag....






Inga kommentarer: