onsdag 19 juni 2019

Rantardag

Onsdag och jag har varit ledig , hyffsat fint väder....
Klev upp tidigt trots att jag var ledig , men tvättstugan hade jag bokad och kläder att tvätta....
En mysig , skön behaglig morgon....
På förmiddagen så försvann kanalerna på Tv:n,  det gjorde att jag blev stressad ringde och en röst sa att det var underhåll och de beräknade att det skulle va fixat till kl 13....
Läste en kort stund sen somnade jag , sov typ 20 minuter och sen for jag iväg på cykeln till ungarna och var där nån timme innan jag cyklade hem...
Var hemma vid kl 14 och då hade jag tv kanaler 🙂...
Tog en dusch , sjukt trött undra vad det kunde bero på 🤔🤣....
Nåväl slappade läste boken och käkade lite fil och flingor....
Vid 16.30 telefonen ringde och jag for iväg och ranta med bästa sällskapet,  åter hemma strax före kl 19 ....
Slappade och kl 20 ringde telefonen och jag for iväg och ranta med bästa sällskapet  igen , alltid lika glad när du hör av dig vännen min...
Vid kl 22.20 åter hemma ...
Duschat och bäddat ner mig , ska läsa en stund och sen blir det att försöka sova lite...
I morgon jobb som vanligt....
Hej hej

Inga kommentarer: