lördag 1 juni 2019

Så var det...

Så var det lördagkväll och jag är här...
Ledig dag och det har varit varierat innehåll denna solig och blåsiga dag...
Låg kvar länge under täcket i morse och klockan var 08.00 när jag klev upp...
Förkyld , huvudvärk , snuvig och hängig....
Gjorde mig i ordning och drack kaffe sen gick jag ut på byn , mycket folk ute och jag surrade och shoppade ....
Äntligen har jag unnat mig ett fikonträd som jag så länge velat ha...jag planterade om trädet i en större och finare kruka innan det fick flytta in hos mig...
Under sommaren får det bo på ballen...
Jag fick skjuts hem så då köpte jag oxå en pillerfikus ....
Roligt att unna sig nåt fint 🙂...
Var hemma en stund sen for jag ut på byn igen och då med Anton och hans familj...
Ganska precis kl 13.30 åter hemma...
Trött förkyld och knäckt....sov en stund...
Slappade och i eftermiddag fick jag oväntat besök och självklart bjöd jag bla på Gevalia...🙂
Tack för titten vännen...
Därefter har jag bara svamlat och grejat...
Kvällens spel gav mig sammanlagt 84kr , ingen stor vinst med andra ord....
Atjoo.... det är verkligen inte kul att vara förkyld....
Nåja i morgon är en ny dag och jag jobbar 12-15....
Hej hej




Inga kommentarer: