onsdag 26 juni 2019

Kväll och funderingar

Nu har jag varit ledig i några dagar och jag har haft mycket tid att fundera.
Det har blivit en hel del grubblande försöker intala mig att jag har mod och nu är det verkligen på tiden för en förändring , varför är jag så feg , varför känns det så gruvensamt ?  ....
Förr el senare är jag tuff nog att klara det , grubbla lite till men ju längre jag väntar desto mer gruvensamt är det....
Nåväl denna dag en mysig stund på morgon sen varit och rantat det mesta av dagen och kvällen....
Först gick dammsugaren sönder jag fick hjälp att laga den , tack för din hjälp vännen och ikväll släppte trampan och staget som håller trampan på cykeln , det måste skruvas fast jag har provat , men lyckades inte cykeln lämnade jag hos anton och matilda...
Om jag har ork så tar jag med mig verktyg och  knatar dit i morgon och försöker få dit den  för utan cykel kan jag inte va....
Nåväl alltid är det nåt jävulskap , jag har jämt otur....
När ska det vända , när ska livet bli lättare ....
Hej hej


Inga kommentarer: