söndag 23 juni 2019

Fifty shades of grey

I eftermiddags ringde telefonen och jag for ut en sväng , blev glad att få se dig och surra med dig vännen....
Sen hem igen och sen hoppade jag upp på cykeln och trampade upp på byn handlade några saker och hem igen....
Ätit macka , druckit både kaffe och te...
Har duschat och bara slappar framför tvn...
Bytte kanal och hittade en film att se , fifty shades of grey visas nu på TV3....🙂
Resten av kvällen har jag nåt att göra om inget annat kul händer 🙂
Ingen vinst på kvällens Keno ☹ , hoppas på en vinst i morgon igen...
Det har kommit nån regnskur ikväll , tur att jag hade hunnit hem innan det började regna....
Nu är det fint väder igen , tyvärr är det inte speciellt varmt....
Nåja hoppas på bättre väder imorgon...
I morgonbitti upp tidigt och tvätta kläder sen får jag se vad dagen bjuder på...
Det är skönt med semester 🙂..
Hej hej

Inga kommentarer: