fredag 14 juni 2019

Fin fredag

Dagen startade tidigt då jag klev upp och tvättade kläder och grejade...
En fin fredag , soligt och varmt denna examensdag...
Jobbat mina timmar i full fart så jag var så knäckt när jag cyklade hem ....
Duschade och grejade sen slappade jag ....
Telefonen ringde och jag for ut en sväng , kul att få se dig vännen...
En stund senare hemma , slappade lite och läste min bok sen studsade jag upp från soffan och hoppade upp på cykeln....
Trampade upp på byn för att handla och självklart så träffade jag lite folk så det blev surr 🙂...
Sen åter hemma och en kort stund senare ringde telefonen och jag blev glad for ut en sväng för att surra....
Strax efter kl 20.30 åter hemma ...
Duschat och bara slappar....
Här händer inte så mycket , lite surr i telefonen....
I morgon jobb 10-14 sen tar jag helg....
Hej hej

Inga kommentarer: