söndag 6 juli 2014

Sol och varmt

SOL och VARMT hela dagen å jag njuter. Har varit och ränt idag ( hälsat på hos bekanta ) och när jag kom hem på eftermiddag så bytte jag om till bikini och ut på balkongen , SOLEN kommer alltid på balkongen på eftermiddagar om den visar sig. Blev hett så efter ett tag var jag tvungen gå in där det är svalare. Låg en stund naken sen drog jag på mig kläder och for ut en sväng. Har pratat nåt tag i telefon alltid trevligt att surra med en god vän.
Nu är jag hemma känner mig trött men rastlös nå hemskt...
Vad jag ska göra resten av kvällen vet jag inte men som vanligt hoppas jag nåt kul händer ....
Tusen tack vännen för din hjälp att laga min cykel , nu kan jag färdas några mil till denna sommar .:).....
Hej hej

1 kommentar:

M sa...

Ja visst är det skönt med solen, då får man se bikinibrudar 😉 Mer sol sol sol ....