fredag 4 juli 2014

Jobb ,tidig kväll och regn

Å så har jag jobbat mina timmar fullt upp. Det var gott att få komma hem nån minut efter 17 och ställa sig i duschen. 
Surrat i telefon , for ut och  träffade  min vän och lite mer surr en stund. :)) , kul att få se dig nångång.  Ett tag senare åter hemma , jag hann hem innan det började ösregna.  Nu får det väl ändå sluta regna tycker jag.
Oscar kom hit när jag kom hem och for alldeles nyss han skulle träffa en kompis. Vad han ska göra sen ikväll vet jag inte men det lär ju visa sig. 
Det är hålligång i parken ikväll musik och sånt så jag kan tänka mig att jag drar ut nån sväng för att kolla läget annars blir jag nog hemma om inget annat kul händer.:)) , jag hoppas nåt kul händer ikväll. 
Jag har iaf nu helg , ledig två dagar och det känns inte helt fel..... Jag njuter och ser fram emot en skön , mysig , trevlig helg :)....nu slappa lite 

Inga kommentarer: