tisdag 8 juli 2014

Bättre sent än aldrig

Nu är jag tillbax , bättre sent än aldrig.
I går kväll var jag uppe ovanligt länge för att vara jag , kröp under täcket strax efter 00.30. Det är svårt att bädda ner sig när det är ljust och varmt.
Jag somnade nog nångång vid 02.00 och alarmet väckte mig 07.00 klev upp tog en dusch och fixade till mig. Strax efter 09.00 for jag ut träffade en vän och det blev surr och en stund senare var jag påväg till jobbet. Jobbat mina timmar sen hem för att tvätta kläder...
Otroligt varmt och soligt denna dag det har nog varit runt 30 grader varmt , skönt :).... Haft en skön avkopplande stund i eftermiddag och sen har jag inte gjort så mycket. surr i telefon , varit ute i solen och har precis kommit hem från affären. Upptäckte att jag saknade några saker så nu har jag handlat hem lite.
Känner mig lite trött och slö undrar vad jag nu ska hitta på?....tänk om nåt kul hände :)).... Nåja...i morgon jobb 10-14.30  sen frissan kl 14.30 och bli fin i håret....:))....
Hej hej


Inga kommentarer: