lördag 26 juli 2014

Bilbingo och vinst


For förbi jobbet då jag hade lämnat in lotto ett tag senare hemma igen för att ladda , fixa och greja innan set var dags att dra iväg på bilbingo:))...
Kul och mysig eftermiddag/ kväll. Vann inget på bingo men däremot vann jag på lotter. Köpte för en tjuga vann 100 kr och köpte två lotter för 40kr och vann en påse mat :).... Å jag som aldrig brukar vinna på lotter :)....
Det bästa av allt var ju att få umgås , surra och ha en trevlig dag. :)).....
Kom hem strax efter 19.30 tog en dusch klädde på mig och cyklade upp för att handla sen hem , käkade , surrade i telefon , for ut en sväng träffade bästa vännen surrade och en stund senare åter hemma.
Känner mig trött , slappar och ser tv men hoppas nåt kul kunde hända :)...
I morgon jobb 12-15 sen har jag semester ...:)).....
Hej 





Inga kommentarer: