onsdag 2 juli 2014

Jobb och lite av varje

Alarmet väckte mig 07.00 , trött men inget att göra åt det. Klev upp styrde stegen mot toan , ställde mig i duschen och några minuter senare lite piggare.
Sminkade mig och sen drack jag morgonkaffe. Strax efter 08.00 plingade det i telefon , sms blev ändrade tider idag  , tur jag hunnit fixa till mig och druckit kaffe för jag skulle öppna kl 09.00 på HerrMAN. Jobbat mina timmar fram till kl 13 sen cyklade jag hem och ställde nig i duschen en stund senare kom Oscar hem.
Idag var jag slö , det blev pizza till middag  . Haft en skön eftermiddag med bl.a. Surr i telefon med bästa vännen. Sköna eftermiddagen gav mig lite energi och jag har gräddat en citronkaka.
Det blev regnigt och tråkigt väder ute så kvällens fisketur blev inställd , tråkigt.
Nåja det kommer fler kvällar.:))....
For och glömde hörlurarna på jobbet och det blev för jobbigt att vara utan dem så jag har hunnit ut i regnet och hämtat dem och nu kan jag lyssna på musik....
Hmm... Känner mig slö men samtidigt rastlös vill göra nåt kul....
Jaja jag får väl se vad / om det  händer nåt kul under kvällen. Lottot är inlämnat och ska jag få vinna ikväll ?..... Lite tur kan jag väl nångång få ha.....
Hej hej

Inga kommentarer: