söndag 6 juli 2014

Sol , bilbingo och

Dagen har varit solig och fin. Jag har varit ute och rantat lite sen förberedde jag mig för en bilbingokväll. Tog en dusch och fixade mig i ordning. Strax före 18 så for vi då på bilbingo , vi var där i god tid för att hinna köpa brickor , lotter , surra och umgås innan bingo startade kl 20. 
Mysig stund ikväll :)....åter hemma i läggan 10 minuter efter midnatt. Fint ute men lite kyligt. Har ringt och kollat Oscar som är ute med kompis i parken , det var lugnt så då klädde jag av mig , kokade en kopp te och gjorde två mackor och nu har jag ätit och druckit te invirad i en filt här i soffan och tvn surrar. Snart bäddar jag ner mig och hoppas sova gott i natt . Tack för en mysig kväll bästa vännen min , längtar redan till nästa bingokväll. Det var tråkigt att vi inte fick nån bingo men nästa gång tar vi en vinst. :). 
Jag har rättat lotto och tråkigt nog vann jag inget .....jag har ständigt och jämt otur ...:((.....
Nåja nu säger jag sov gott


Inga kommentarer: