onsdag 2 juli 2014

Regnig kväll

Regnet stoppade inte mig från att hä mig ut. :))
Telefonen ringde , på andra sidan luren var min vän :) och nån minut senare drog jag iväg , trevligt och mysigt att surra och umgås en stund. :))
Åter hemma , kall och blöt. Drog av mig kläderna och ställde mig i duschen och lät de heta strålarna värma min kropp.
Har ätit nån macka och druckit en kopp te , nu slappar jag i soffan. 
Tänkte se om jag tar mig i säng lite tidigare ikväll , känner mig trött. Det har inte blivit så mycket vila denna dag men det gör inget för dagen har varit helt okej trots det tråkiga  vädret.
Tråkigt nog vann jag inget på lottot:((.
Än en gång ställer jag mig frågan varför har jag aldrig turen med mig ?..... Jag måste ju va född med otur och oturen verkar förfölja mig hela livet.... Fast om jag tänker efter så har jag ändå lite tur när jag tänker på att jag har en solstråle någonstans i min närhet :))....dags att sluta surra och säga natti natti

Inga kommentarer: