fredag 28 mars 2014

Trevlig avslutning

Denna kväll har passerat och det blev en trevlig avslutning på kvällen:)). Helt oväntat tittade bästa vännen förbi , tack för titten.  jag blev på bra humör igen  . :))
Jag har grejat och donat , lånat en borrmaskin för att försöka få upp speglarna på väggen , men jag svor och gav då upp. Irriterande då jag inte fixar att få upp dem själv. Vill inte vara till besvär och be om hjälp , men jag är illa tvungen om jag vill ha upp dem på väggen.
Huvudvärken har minskat efter att jag tidigare ikväll  tagit några värktabletter för både knopp och kropp. Nu känns det en aning lättare.
Är nerbäddad nu och hade tänkt ägna mig åt att läsa åttio dagar gul. Läsa har jag inte gjort på några veckor så nu är det dags att plöja igenom nån eller några böcker:)).... I helgen är jag ledig och det känns bra att kunna göra vad jag vill. Undrar vad jag ska hitta på ....
Låt dig inte tryckas undan av dina problem , låt dig ledas av dina drömmar.
Sov gott och dröm sött

Inga kommentarer: