lördag 15 mars 2014

Hemma nu





Dagen startade kl 07.00 när jag klev upp gjorde mig klar för en fiskedag. Vi drog iväg ca 09.00 ... Blåst gjorde att fisken inte var på taget :((... Tråkigt då man laddat inför denn , just denna dag. Fiske 11-14 var hemma strax före kl 16. Hann vara hemma några minuter sen for jag ut igen :).... KUL. En rolig dag och kväll
Tack för ditt sällskap idag chokladpralinen min. :)... Varit borta hela dagen och när jag kom hem strax efter kl 19 så ställde jag mig i duschen , klädde på mig och drog iväg ut en sväng , var in på affären en sväng . Är hemma nu och nu slappar jag lite har käkat 2 mackor och druckit en kopp te medan tvn surrar. Gladiatorerna på TV4. Å vad jag hoppas nåt kul händer är rastlös och vill inte slappa och slöa resten av kvällen...
Ska snart rätta lotto och Keno  jag håller tummarna för en vinst :) , hästarna gav ingen vinst ikväll :((...
Dags att sluta surra här några bilder ...

Inga kommentarer: