söndag 23 mars 2014

Fiske och rantat

Drog iväg för att fiska. Ingen fiskelycka denna dag men jag fick ju vara utomhus med trevligt sällskap och fick lite färg i ansiktet :)....nu kanske man ser lite fräschare ut :)....
Kom hem ganska precis kl 16 tog en snabb dusch och klädde på mig och en stund senare drog jag iväg , tack för ditt sällskap bästa vännen min :) du är guld värd , det tror jag att du vet att jag tycker och skulle du inte veta det så blir jag väldigt förvånad. :)... 
Nu är jag åter hemma och har tråkigt. Har druckit en kopp kaffe och slappar lite. 
Oscar kommer till mig i morgon efter skolan och stannar då till fredag för det är min Oscar vecka.
Vad jag ska göra resten av denna kväll vet jag inte som vanligt hoppas jag nåt kul händer så jag slipper  ha tråkigt... Hej hej

Inga kommentarer: