tisdag 11 mars 2014

Åter...

Åter hemma igen. Bara svamlat och sånt ikväll. For ut en sväng och surrade med några en stund sen gick jag hem böt om och for ut en sväng , alltför rastlös och då kan jag inte bara vara hemma.
Trots att jag varit borta ikväll nån timme så är jag fortfarande rastlös , oj så kul om nåt hände så jag slapp ha tråkigt.:)......
I morgon onsdag och det är jobb som vanligt 10-14. Börjar längta till semestern , det är nedräkning nu...:)..... Har än inte kommit på vad jag ska göra på min semester....hmm.....jag har ju lite tid att grubbla på det :)).....
Det blåste en hel del i natt och mina prydnaderpå balkongen blåste omkull , måste komma ihåg att köpa Superlim i morgon så jag kan laga diverse saker :).....
Det ser ut som att många besöker mitt krypin , kul :))....
Jag fryser...brr känns lite kallt får nog leta fram en filt eftersom inte täcket räcker att värma min kropp.... Sov gott och dröm sött






Inga kommentarer: