lördag 29 mars 2014

Lördag




Vaknade och klev upp nån minut efter 08.00 efter att ha varit vaken till o från sen före 05.00. Ställde mig i duschen gjorde mig klar och drack en kopp kaffe. Strax före kl 09.00 knatade jag iväg upp på byn för att lämna in lotto åt bästa vännen (hoppas du vinner ikväll ). Sen handlade jag lite innan jag gick på jobbet och där blev det shopping bl.a. Bruka design hylla och lite andra inredningsprylar. Sen sprang jag in och köpte en bukett tulpaner. :))....
Blev kvar länge på jobbet och surrade för jag hade inget annat för mig. 
När jag kom hem så plockade jag och grejade , gräddade en citronkaka. 
Efter kl 14 så fick jag hem min hylla :) , har snälla arbetskamrater :).
For ut en sväng träffade bästa vännen och sen hem. Har lagat mat : chili con Carne. Nu har jag ätit och slappar i soffan. 
Sen vet jag inte vad mer jag ska göra , håller tummarna att nåt kul händer... Hej hej

Inga kommentarer: