söndag 16 mars 2014

Rantat och lite av varje

Jahapp då var jag här. Den här dagen har innehållit lite av varje. Grejade och svamlade mest. Fick ett telefonsamtal strax efter kl 13. KUL :).... Drog iväg och fick nån timme att passera , mysigt tack vännen min för ditt sällskap.
Sen kom jag hem och fortsatte att svamla och greja. Ikväll har jag varit ut en sväng , kul att träffas och surra bort en stund min vän.:).....
Åter hemma sitter och tråkar framför tvn önskar nåt kul händer.....:)...
I morgon är det jobb som vanligt 10-14 sen hem och tvätta kläder. Inte kul men nödvändigt att tvätta kläder , nåja det tar inte så länge så är kläderna tvättade och hänger på tork sen har jag hela kvällen då jag kan göra vad jag vill :)...
Nu blir det väl se tv innan jag lite senare bäddar ner mig .....


Inga kommentarer: