tisdag 11 mars 2014

Hallå...

... Jo jag är vaken än :))..... Hur svårt ska det va att somna egentligen ?...... Hur många timmar ska det ta 3-4 timmar eller ?... Hmm.... JOBBIGT.
Tänkte bara säga nåt som jag garanterat sagt tidigare. Detta med blog i mobilen ,hur smidigt och enkelt som helst :)))... Man kan skriva inlägg  och lägga in bilder när man är på språng :)) ....
Å vet ni de byxor jag "klickade" hem igår kom i min postlåda idag :)).... Nu behöver jag inte gå byxlös :)).... Inte för att jag har behövt göra det :)... Men nu har jag några till par byxor att välja på i min / mina garderober.  :))....
Ligger och lyssnar på klockan som tickar det borde ju kunna få mig att somna  om jag bara kunde slappna av , hur svårt kan det va?.....nånå...
Kommentarer vore kul att få :)) ...sov gott

Inga kommentarer: