tisdag 10 mars 2009

tisdag kväll

är in hit och skriver ner ett par rader innan det är dax för kenodragningen om en liten stund....haha.....hoppas på en stor fet vinst gör jag fortfarande. de sista dagarna har det gått tungt med spelet......nu är kl 18 roger och pojkarna har åkt till kanis för att åka slalom , få se hur länge dem blir borta. jag har en lugn och skön hemma kväll ,eller kanske inte så lugn i alla fall jag har ju mycket som ska göras städa undan tvätta kläder och sånt tråkigt ....men jag ska försöka hinna vila nån minut ändå....haha...som tex nu har jag slagit ner rumpan här vid datorn.....tack för din kommentar anonym ....inte kom du förbi nåt i söndags....snyft....jag hade ingen att slänga käft med.....hahaha.....det är bara för dig att kika förbi och ta en kaffe snart....nu ska lyfta på rumpan och göra lite nytta ha det bäst /kram

Inga kommentarer: