måndag 2 mars 2009

bullbak och ledig dag

ja i dag är jag ledig och jag måste bara ha nåt att göra annars blir jag för rastlös....haha.....jag har slöat länge denna morgon , klev upp efter 10. anton for och jobba i morse likaså roger. eftersom det är sportlov så fick oscar ligga kvar och sova och han sov länge....antons böna har sovit här i natt och hon fick oxå sova ut. jag hade ett pkt jäst i kylen så jag kunde baka några kanelbullaroch när jag gräddade bullarna så rörde jag i hop en chokladboll deg för att oscar och hanna skulle ha nåt att göra.....nu har vi bakat klart och dem gick ut en stund då passar jag på att sätta mig här en stund.
det snöar ymnigt idag och det är varmt ute -2 grader ,kanonfint sportlovsväder.jag skulle behöva röra på mig borde ta en promenad men jag får se vad jag ska hitta på. jag har städat och vikit och hängt tvätt. kanske tar jag det lugnt och slappar lite innan det är dags att fixa mat. klockan är nu 12.47. ha det gott/ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej nu är det onsdag kl 20 45 ingen vinst på nå spel jag tror man håller på tackla av ha ha det blir så jag ska till piteå kring halv elva o hämta ögonen kanske därför jag har huvudvärk jämt den andra värken är konstant he he ska bättra mej o blogga mer med dej eftersom jag är skyldig dej 11kr ha ha sov gott hälsa roger att han kan drömma om när jag vinner fisketävlingen på lördag