lördag 14 mars 2009

lördag kl 16.12
















och här sitter jag ner på rumpan för att skriva lite och samtidigt lägga in lite bilder ,för nu har jag äntligen kunnat lägga in nya bilder med en ny datakabel...haha....kul.idag har jag och oscar bara varit hemma och han har främmande av sin kusin.





jag klev upp tidigt i morse 08.15 och började nästan direkt att plocka och städa ...typiskt jag....men som vanligt finns en hel del saker som måste göras. oscar ville inte följa och pimpla så därför hade jag inget annat val än att va hemma medan roger och anton for på pimpeltävling.jag ahr hunnit med en hel del här hemma som att laga mat och idag gjorde jag en lasagne. men jag har oxå hunnit vila eftersom jag har haft huvudvärk större delen av dagen , inte skönt. jag sitter här uppe vid min dator och hör att pojkarna är ute. roger och anton har kommit hem alldeles nyss. efter pimpelfisket åkte dem förbi rogers föräldrar.





jag har spelat både keno och lotto för i kväll och nu hoppas jag på en stor vinst...haha....jag hoppas även att vi på jobbet ska få vinna. hoppas du haft fiskelycka med dig i dag L ,det har verkligen varit en fin dag ute i dag. lycka till med ditt lotto i kväll hoppas att du får bli lite rikare...haha....





en helg i februari så kom min nyfunna syster och hennes barn hit för att vi skulle få träffas och här ser ni några bilder från den helgen. ha nu en bra lördag kväll /kramisar

Inga kommentarer: