lördag 28 mars 2009

shoppingdag

i luleå. hua så kallt det var att springa på stan. jag lyckades få tag i lite nya kläder....haha.....linnen toppar och byxor. även lite shopping till pojkarna och roger var in på gubbdagiset...haha... hade med mig familjen och det är ju aldrig lika kul för pojkarna ledsna på att shoppa efter ca 2 timmar. efter stan åkte vi ut på storheden för att handla lite käk på willys och det blev större handling än vi tänkt...hmm...typiskt. nåja vi var hemma 15 tiden och då var det ganska skönt att få vila för man kan bli ganska trött av att springa omkring på affärer....haha....nu är klockan 19.37 och vi har precis käkat lite nu ska vi nog mest bara slöa. skulle behöva ut och röra på mig lite faktiskt...haha....nu har anton fått främman av sin brud oscar ser tv medan roger är i garaget och jag sitter här vid datorn en liten stund. har tänkt kolla in tradera och se om mina bud ligger högst.....hahaha...
kenot i kväll gav 20 kr ...tänkt så skoj om vi kunde få in en stor vinst L. hoppas du haft en bra dag trots att du inte kunde åka i väg och pimpla nå. kul att du kommer i håg min adress hit. ha en trevlig kväll. /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting nu är det söndag har ni ställt om klockan idag har grubblat på om jag ska hälsa på er idag men jag hör av mej