onsdag 4 mars 2009

tack för din kommentar.....

anonym. alltid kul att få dina kommentarer. mmm....jag blir så j-kla besviken på att vi aldrig vinner en storvinst. kanske borde vi prova nåt annat spel eller ändra siffror.
okej det kanske är bäst att du hämtar ut dina brillor så att huvudvärken lindras. den andra värken sa du, undrar vad det kan va haha.....nåja krämpor har vi nog alla lite här och var.
det stämmer att du är skyldig mig hela 11 kr ,men det blir lite mer eftersom jag tar ut ränta av dig. du kanske får bjuda på en semla eller nåt annat gott, se till att fylla på börsen ....hahaha.....
okej jag ska hälsa roger att han behöver inte åka på pimpeltävlingen till helgen eftersom du kommer att vinna, då skulle det inte förvåna mig om du ser han på isen då du kommer dit....haha.nu är klockan 21.11 och jag ska slänga mig i duschen och jag kanske käkar en macka eftersom jag inte orkat nån middag denna dag. ha det så bra sov så gott så syns vi /ting

Inga kommentarer: