söndag 15 mars 2009

söndag 11.45

nu är jag här. har precis slagit ner rumpan på plats i soffan efter att ha sprungit runt i huset och gjort nytta , tagit reda på tvätt dammsugat och lagat mat som idag blev makaronilåda. det är fint väder ute och jag funderar om jag ska ta mig en promenad under dagen. roger är i vä och pimplar medan jag hanna och pojkarna är hemma. dem är nere och jag uppe där det är lugn o ro...haha....idag är det en dag då jag har värk....not nice. i går tonade jag mitt hår kanske därför jag har sån värk i nacke o axel. tittade lite då och då på melodifestivalen under kvällen. såg resultatet och hua vilken låt som vann ,hur kan folk ha röstat egentligen. låten suger ju.....
i går gick det dåligt med keno o lotto ingen vinst....snyft att det ska va så omöjligt att vinna jag kan inte fatta......i kväll kanske jag har mer tur då jag ska spela bingolotto....haha.....
konstigt jag kommer inte på nåt mer att skriva så jag återkommer senare ha en fin dag /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej bruden nu hitta jag dej det va en vecka sen du skrev tänk vikke minne jag har ha ha glömmer adressen vad gör du nu