söndag 22 mars 2009

en vecka sen sist

....jag skrev ner några rader här.... helgen har jag inte gjort så mycket. i går var vi ju och pimplade ,lite tråkigt väder men gott sällskap hade vi ju med oss....haha....i dag har jag haft en riktigt slö dag bara varit inomhus städat tvättat och sånt nödvändigt....
nu är klockan 20.51 och jag ahr lämnat tvn och bingolotto. tyvärr blev det ingen vinst ikväll heller..och kenot går dåligt......snart måste ju turen vända ...tycker jag ......ska snart krypa ner i sängen och vila för att orka med morgondagen på jobbet......klockan ringer ju tidigt som alltid 05.00 ...tack för din kommentar anonym som du vet är det alltid lika kul att få kommentarer. hoppas din helg varit bra och grattis till vinsten på pimpeltävlingen du var på idag. vila upp dig så att du orkar jobba hårt i morgon. sov så gott /tingeling

Inga kommentarer: